Assalamualaikum..xjwp dosa!!- haidi Takeafoto

My photo
Damansara, KL, Malaysia
What's there to say? My name is Haidi, and I'm me like only I can be. middle age of 20's, still bujang trang tang tang, much into guitar and photography. a degree holder in quantity surveyor (UTM Skudai, 2006), a project manager in this local construction industry, also a part time student @ Niosh(safety construction management) and also a freelance photographer.bla bla bla..well..life is strange, and together my friends and I live it to it's fullest.this is my life.nothing much about me..

Ads To click

welcome to my life

elevenzerooneOone..something happened...and a day i decided to blogging.....so here i am....

"To me, photography is an art of observation. It's about finding something interesting in an ordinary place..I've found it has a little to do with things you see and everything to do with the way you see them. Aware of our surroundings..and always try to give meanings of everything we see"

-my lense' s story

Well..well..here is my public first ever blog! i've been trying to picture myself holding a regular blog ever since i started reading some of the local blog about photographer..its looked fun and stuff but well, i never liked writing, so i quickly dropped the idea. blogging is not my thing, i thought. Then something really happen which i really regret i dont have any medium to rememberize it.

In spite of all this, this blog took birth on 11th jan 2010. i'll write mostly about myself, my boring life, my journey and its treasures. emm this is all exciting ! i have my very own blog

pull up a chair, lean back, relax & reminisce wif me, back to the GOOD OLD DAYS when the livin' was easy..

- HAIDI takeafoto

konco-konco

Thursday, August 5, 2010

5/8/2010 - g masjid kristal jap

bez jln2 kt tganu ni..sehari aku kt k.tganu ni xpuas je ase nk shoot..xpe2 next time amik cuti nk g kln satu tganu..arini rushing sgt..byk hal kene settle kt kl..tpaksa blik awl..smpi KT singgah jap kt masjid kristal..actually aku pnh g masjid ni zaman2 rombongan ngn2 bdk2 course time study kt UTM dulu..tp time tu baru nk siap tmpt ni,,xcomplete lg..skg ni lain giler aku tgk..fasiliti sume pn dah complete..xplan pn nk g masjid ni tu la pkai pn xproper..dah la g masjid tp pkai short pant lak..mmg kapir btul la aku ni.tp aku xmasuk la dlm masjid tu..mls lak nk tukar seluar pnjg..hehe (masjid ni pn ade provide jubah utk sape2 yg nk tgk2 dlm masjid ni..mmg lawa architecture dlm masjid ni..rugi lak aku xmasuk dlm masjid ni..xpe2 lain kali.....xsah lak g tganu klu xbeli kopok lekor..kopok losong..tanye2 org local kt sini diorg ckp azmie kopok losong antara yg pling bez kt sini..smpi je sane mmg ramai org queue nk beli kopok lekor n kopok2 goreng..kt sini korg leh tgk sndiri cmne kopok losong tu dibuat gune bape jenis ikan yg aku pn xsure ikan ape..yg aku tau slh satu jenis ikan yg diorg gune kt sini ikan parang..aku pn xleh lame kt sini..dah la parking btul2 side road..xpasal2 kang kene cium ngn lori lalu lalang kt situ..dah dpt kopok yg aku nak..kitorg gerak terus nk g jengka lak..on the way nk blik tu singgah jap jetty kt paka..kg nelayan ape ntah aku pn dah lupe..semate2 nk amik gambar jer...kay la..c u again tganu....
lupe lak nk tambah..pas smpi kuantan singgah men boling lak kt mega mall ..main 5games..xpnh2 aku main boling smpi lame cmni...huhu

No comments: