Assalamualaikum..xjwp dosa!!- haidi Takeafoto

My photo
Damansara, KL, Malaysia
What's there to say? My name is Haidi, and I'm me like only I can be. middle age of 20's, still bujang trang tang tang, much into guitar and photography. a degree holder in quantity surveyor (UTM Skudai, 2006), a project manager in this local construction industry, also a part time student @ Niosh(safety construction management) and also a freelance photographer.bla bla bla..well..life is strange, and together my friends and I live it to it's fullest.this is my life.nothing much about me..

Ads To click

welcome to my life

elevenzerooneOone..something happened...and a day i decided to blogging.....so here i am....

"To me, photography is an art of observation. It's about finding something interesting in an ordinary place..I've found it has a little to do with things you see and everything to do with the way you see them. Aware of our surroundings..and always try to give meanings of everything we see"

-my lense' s story

Well..well..here is my public first ever blog! i've been trying to picture myself holding a regular blog ever since i started reading some of the local blog about photographer..its looked fun and stuff but well, i never liked writing, so i quickly dropped the idea. blogging is not my thing, i thought. Then something really happen which i really regret i dont have any medium to rememberize it.

In spite of all this, this blog took birth on 11th jan 2010. i'll write mostly about myself, my boring life, my journey and its treasures. emm this is all exciting ! i have my very own blog

pull up a chair, lean back, relax & reminisce wif me, back to the GOOD OLD DAYS when the livin' was easy..

- HAIDI takeafoto

konco-konco

Wednesday, September 15, 2010

14/9/2010 - akil rayyan dah 7 bulan



anak jawa mane lak ni

Salam lebaran..ni bkn ank aku, aku bujang lagi..ni anak buah aku kay..well well well entry kali ni mls lak nk cite sai raye..dah sume belog2 cite sai raye je..aku pn dah 3entry cite sai raya jer..actually aku ase aku dah lari concept la belog aku ni..aku pn mcm dah lost je..dulu tujuan asal aku wat belog ni nk wat tutorial photoshop..share knowledge ngn kwn2..tp skg ni aku ase dah mcm hentam kromo je entry kt belog ni..pasai life aku la, travel aku, ank2 buah aku, family aku..belasah je la..nti la bile2 aku free aku create la satu blog lg khas utk tutorial photoshop..entry ni aku just nk tunjuk mimik muka akil yg  berubah2 mengikut suhu semasa dan juga tahap zzzz matanya..
akil's family

dah stim tu...















mak ai..santai giler budak ni

sibook je muke mummy ni nk interframe gak..akil nak gambar sorg2 jerk



pe jeling2??ada utang??
ni gelak sakan ni sbb duk dlm aircond ni

akil ngn wan nye


13 comments:

Aida Azryn said...

comelnye akil..geram seyh~ hehe~ ;)

aSmiDar said...

COMELNY Rayyan..
siyes..!!

Masa DAH Time said...

gambar 4 dari atas. efek color gambar tu nampak macam akil kena demam kuning lak.

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

comel2!

mana tutorial photoshop??

listkan lah kat sidebar..rina nak blaja gak hehehe

Nurul Chomot said...

baby tu sangat chumey ! hee

Anonymous said...

Comelnya akil... anyway Haidi dpt award, klu sudi nnt boleh collect yer..

Lisa said...

awww...cutenya baby! :D

kerangRebus said...

nice pixcha! samat ri raye!

Nik said...

cantik pitcha tu..comel2 smua pitcha baby :)

el said...

bro..eheh..tq,tq..x kisahlah..seikhlas ati diterima..apa2 yg sesuai..eheh!

p/s : wa jdi follower lu sbb minat tgok bnda2 berkaitan fotografi..kbetulan nmpak 99..tu yg nak bg lu happy..genapkan 100..tq gak sbb follow smula ea..

err..sudi x klu nak letak kat list blogging buddies wa..?

hamzah ian said...

seyes gmbr cun.. wow..

tiafazunia said...

gambar kazen2 posing tuh semartt!


eh! jom join teka teki kt blog tia! :)

ILA HonEyBuNNy said...

comeii la baby neh....suka~~~~